Noffe!!

Blev en liten promenad med älsklinge idag men det blev också en snabb omvändning hem igen då båda blivit inkallade på jobb igen.. Och vi är ju här för att jobba så det blev jobb för oss båda.
Men det som var kul var att när vi gick ut ur vårat hus så sitter där en Noffe! En underbar liten hund vid rasen norfolkterrier!

Jag var tvungen att ta kort!!

Och då man vet att man inte ska klappa hundar som är fastbundna gjorde vi inte det. Men efter att vi gjorde ett besök på lindex och jag provade lite går vi ut och vilka hamnar vi inte efter? (och jag måste självklart låta så som man får igång Saga Larsson) Vilket slutade med ett rött stopljus och massa gos med en annan Noffe!
Vovven gjorde min dag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0