Bio..

Igår kväll blev det bio med Carl och Mikael.. Vi kom fram till att Alice i underlandet är en stjänspeckad film med röster från skådespelare från såväl Harry Potter och Sagan om ringen triologin, för att inte tala om Alla våran älskade väldigt konstiga Johnny Depp.
Enligt mig var inte filmen något misslyckande men heller inget jag måste se igen. Det märks att det är lagt sjukt mycket pengar på filmen då det är mycket människor och mycket rekvisita. Eftersom filmen var i 3D tycker jag att de hade kunnat utnyttja det lite mer när det gäller att få publiken att reagera. Folk reagerade mer på reklamen från lego som kom innan filmen..
Jag hade nog ganska höga förväntningar då Johnny Depp och Tim Burton brukar resultera i bra filmer med konstiga effekter men som sagt ingen film jag behöver se igen...

Johnny Depp som "the hatter" - google
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0