Almänt slapp!

Jag känner att jag har blivit allmänt förslappad. Eller så är det bara så att vissa saker verkligen inte är tilltalande att göra. Typ att diskmaskinen borde packas upp och det står lite smutsiga grytor och stekpannor på spisen som skulle behövas diskas. Dock är jag inte så pepp på det.. Ligger hellre kvar där jag ligger och ser solen komma in genom de fruktansvärt smutsiga fönstrena och lysa på mina kritvita ben.. Kanske är det för jag jobbade 17 timmar igår som kroppen tycker att jag förtjänar att ta det lite lungt eller så är det bara så att jag helt enkelt inte har lust att göra något som gör attt jag tycker det är  helt okej för mig att ligga kvar här i någon timme till..
Har två kompisar nu som funderar på att flytta hem då de inte har jobb så jag är så tacksam för alla våran skull att vi har det och att vi trivs någorlunda bra allihopa iaf på våra jobb
Lägenheten älskar jag
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0