Vår!

Jag kom i förrgår underfund med att jag inte alls tycker illa om denna vintern som är här eller all snön som gör det glashalt. Jag tycker det är ganska mysigt att gå med den underbara pojkvännen nerför gatan och gå nära för att verkligen hålla värmen. Men det säger inte att jag inte längtar efter sommaren och våren. Så ikväll efter elavsläning och tittande ut på lössnön som irrade runt kollade jag in på hms hemsida och såg vår/sommarkollektionen. Massa jumpsuits :D Hur slappt är inte det på en skala, sen en massa färg. Så jag hittade lite favoriter som kanske någongång kommer hitta sin plats här i den minimala gaderoben jag och Carl delar (den är egentligen inte minimal men vi har inga hyllplan..)

Nattkramar från OSLO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0