Uppe men fortfarande i sängen..

Godmorgon!! Inatt vid 04.00 vaknade jag av att våra grannar bråkade.. Lite smått läskigt att höra ett bråk där det ingår dunsar, skrik och förtal.. Vet inte riktigt om det finns något man själv kan göra åt det?
Och nu i morse skulle Carl iväg till jobbet! Han ska nämligen skriva på ett kontrakt idag för sitt nya jobb :D
Sjukt glad för hans skull, det lättar ju en del på axlarna när man väl får ett jobb. Idag får han reda på hur många timmar det blir i veckan men det är ju mer än nu!

Själv är jag också ganska glad då min ena halva av lönen kom idag. De är helt virriga på huvudkontoret just nu då lönen egentligen skulle bli flyttad till den 10:onde varje måndag men efter massa krångel så får vi halva decemberlönen den 15 januari och halva den 20:e och sen får vi januari lönen den 10:e februari.. Så det känns ganska komiskt att de inte har jätte mycket koll. Men men

Ne nu ska jag bestämma mig vad jag ska göra idag tills jag börjar jobba klockan 16 skönt med sovmorgon iaf så jag funderar starkt på att krypa tillbaka ner under täcket och titta film!

En trött men glad Annie då vetskapen att hon inte började jobba klockan 05.00 imorse
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0