Tid..

Jag är nästan helt säker på att om tiden idag skulle gå långsammare skulle den gå bakåt.. Det känns iaf så. Vet inte riktigt heller vad det beror på kanske för jag skulle slutat 12 inatt men slutade inte förän 00.40, larmet på jobbet gick, jag är allmänt trött och har ont i ryggen. Eller är det kanske för jag vet att jag inte kommer träffa Carl knappt någonting på ett dygn så tiden jävlas med mig och verkligen drar ut på det?

Jaja hur som helst så är jag verkligen opepp på allt idag. Jag hittar liksom inte motivationen till något, kladdkakan jag gjorde innan blev misslyckad (den typ rinner) och jag orkar verkligen inte ställa mig och laga mat.. Sen försöker jag komma på något bra att ge Carl i julklapp. (vi firade inte jul med varandra då ingen direkt hade pengar så nu blir det STOR!! alla hjärtans dag för oss.) Vad ger man till en människa som har allt han behöver och inte säger vad han önskar sig?

Och nu funkar inte webcamen heller, tänkte visa hur riktigt opepp jag verkligen ser ut..
<3

Update: hitta den riktiga kameran..

kanske borde tvätta bort gammalt smink så man inte ser lika opepp ut på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0