Söndag

Idag är det söndagen jag trodde det var igår men nu tror jag helt plötsligt det är måndag istället. Jag tror inte jag riktigt har alla hemma för tillfället. Min avstånds bedömning är helt off så jag slår i mina fingrar i allt och det gör inte lite ont att träffa precis på fingertoppen men värdensfart in i något hårt.. Men men det är ju jag som gör det och självklart ska man lyckas med något..
Jag gick upp riktigt tidigt idag, kvart över 10 vaknade jag (och ja det är tidigt om man somnar vid 04..) Och då gick jag upp och läste ut min bok, En shopoholic i New York. Har kommit fram till att filmen som kom ut förra våren är en blandning mellan de två första böckerna och att jag fortfarande inte fattar hur man kan tänka som denna huvudpersonen gör. Och grejen är ju den att det verkligen finns människor som gör det.
Och det värsta med filmen är att sjalen som i boken är blå med lite pärlor och typ broderier på är i filmen en tråkig grön sjal. Bara sådär mittemellan blå och grön tråkigt sjal. BESVIKEN!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0