Seriöst ska jag gå upp nu?

Klockan är typ halv tre  och jag är helt borta. Tröttheten gör att ögonen är helt suddiga och kroppen helt stel! Jag känner mig ungefär som en stol, eller möjligtvis som en pall. Ska försöka vakna lite mer seriöst nu då jag börjar jobba om 1½h. Jag hoppas seriöst inte att frysen där uppe har börjat fungera igen för jag känner verkligen inte för att bära upp all glass idag.. (nu förstår väl typ ingen någonting..)

Igår gick Ben&Jerrys/Hägen Daas frysen sönder på övervåningen, där affären ligger, sönder. Och jag fick den väldigt snälla uppgiften att gå ner med den glassen till en av frysarna där nere. Det blev 5 stora låder med glass och typ sådär 20 kilo i varje låda. Jag vet att det inte är jätte mycket, men i låder som inte är bra att bära och med en redan halvirreterad rygg så var det inte kul igår och min rygg klagar fortfarande. Men men
Typ jag idag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0