Grannar..

Nu har jag varit vaken en hel dag och min hjärna jobbar fram och tillbaka hur man kan göra åt grannarna. Det är inte första gången vi hör dem bråka och det är inte lite de bråkar heller. Det dunsar, dunkar, låter som saker går sönder, det skriks både NEEEEJ, som det gör ont och elaka saker till varandra. Efter att ha pratat med Mikael, så hade de tydligen varit på balkongen när det bråkat igår så det var fler än vi som nu har hört det. Det här är inget lyhört hus, vi hör inte varandra i lägenheten och absolut inte våra grannar och att man nu verkligen vaknar av det är för mig lite oroväckande.
Det är en sak om någon granne festar lite då och då, men att det varje helg är ordentligt bråk och nu mitt i veckan hörs ordentliga skrik.. Vad kan man göra? Ringa polisen? Känns lite sådär att försöka prata med dem då vi inte exakt vet vilka det är och vad vi själva isf drar på oss. Några idéer?

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0