Godmorgon..

Eller nått sånt.. Fast jag vaknade vid 10 har jag nästan bara spederat morgonen i sängen. sjukt trött och min förskylning vägrar att släppa!
I morse när jag vaknade kände jag bara ett lugn över mig att jag inte var tvungen att gå upp direkt och tvinga i mig lite mat för att sedan halvspringa till jobbet. Det var bara att ligga kvar i sängen, vrida lite på sig och njuta av att ha hela sängen för sig själv :p Carl gick nämligen till jobbet när jag fortfarande var halvt medvedslös sådär vid halv 7 i morse..

Fast nu tänkte jag försöka pallra mig upp och göra lite yoga.. Träna kam jag inte då förskylningen som sagt inte släppt men yoga är ju ganska lugnt så det känns skönt att röra på kroppen lite iaf.

google

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0