Förvirring!

Hade helt fått för mig att det var den tredje januari idag.. Varför har jag ingen aning om men det är ju mig vi snackar om och då jag inte är bäst på datum händer detta ofta!
Det jag glömde att berätta från nyårsafton är att jag självfallet det första jag gör på morgonen är att låsa in mig på toaletten en halvtimme. Vårat vackra lås på toaletten gick i baklås och vägrade släppa ut mig. Med styrka tog Carl och Mikael i från utsidan och bankade, smällde och förde allmänt oväsende. Vilket självklart inte fungerade. Jag försökte försiktigt från insidan några gånger och tillslut då efter 30 minuters evigt lirkade i låset får jag med försiktigheten i största hand upp låset :D Så nu är låset bortmonterat och vi kör med öppen och stängd dörr metoden. Dock monterade de bort alla delar som också gör att man har ett litet stopp när man stänger dörren.. Lite smått läskigt sådär..
Men nu ska jag duscha och sedan ge mig iväg till jobbet för att  kolla om jag kan byta en tid i morgon.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0