asdasfd

oinspererad rubik men seriöst jag är helt slut!! igår började jag 5 och jobba till 13 som självklart blev lite sent sen började jag igen klockan 16 och jobba till 21 och det blev med sent och nu idag började jag 5 igen.. Vid fyra idag var jag död. Jag frös som ett as och var sömning som sömntablett! Så jag tof fleece tröjan och mjukisbyxorna och bäddade ner mig i sängen.. När jag vakna en timme senare var jag äntligen varm och redo för att iaf vara vaken någon timme till.. Fortfarande vaken faktiskt men sjukt trött..
Så nu ligger jag i sängen och trycker i min 12 kronors kakor.. (12 kr för 300 gram och de är lika goa som maryland!!) tänkte tatt en fin bild på kakorna men webbcamen fungerar  ikke och jag har inte orken att pallra mig ur sängen. så det blir yttligare ett inlägg utan bilder. insperation och aktivitet på hög nivå i denna sängen ikväll.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0