Packa

Om sisådär 17 timmar går bussen till göteborg, jag jobbar 9 av de timmarna och har inte packat ett skit. Bra där Annie. Lite måste ju med hem iaf då jag knappt har lämnat några kläder som passar kvar i Sverige. Men det blir nog bara något snyggt att ha på en ute kväll sen blir det nog mest slappekläder som kommer användas så opassande kläder funkar nog fint :D
Så frågan är om det bar inte blir att slänga ner ett par jeans en tunika och strupbyxer i väskan inatt och sedan sova någon timme.. Sitter dock fortfarande och väntar på en leverans som skulle komma senast idag som inte har kommit än så lite smått sur. Hoppas den kommer imorgon så jag kan hämta den direkt när vi kommer till Varberg :D
Nu ska jag  plåstra om min brännskadade arm som drar upp sig hela tiden och sedan blir det jobb.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0