Drömfullt!

Så var det morgon igen! 090910 om man ska vara exakt. Känns lite sådär och gå upp då nattsömnen blev ganska ordentligt störd av både drömmar och människor. Det var ju lilllördag igår så folk här var ute. Jag är inte längre någon speciell partymänniska, visst är det kul och gå ut ibland men inte när jag inte hinner med pluggandet.. Ne istället spenderade jag natten med att försöka sova.. vaknat och somnat om vartannat och drömt och sen nästintill trott att jag har varit vaken hela tiden..

Inatt har iaf en kompis som hatar att röka börjar röka, saga och semlan var katter, vi hade en sommarstuga på tomten och vägen nedanför vårat såg helt  sjukt konstig ut..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0