funnen jacka!

Jag tror jag nu har hittat vinterns riktiga jacka. Snowboard style! Ganska komiskt häromdan när jag var inne på t12 i Göteborg var tjejen som jobba där tvungen att berätta att de jackorna ska sitta pösigt (jag sa att jag borde ha en storlek mindre då jackan var STOR och en storlek större än va jag brukar ha) Bara för att jag gick i kappa och stuprörs jeans visste jag tydligen inte hur en snowboard jacka sitter. Kanske inte låter så farligt men tonfallet i rösten var verkligen som om hon försökte förklara för mig att allt här i världen inte är figursytt.. Men men. Tror som sagt jag har hittat årets vinterjacka!

Ripcurl jacka från zoovillage.se
<3

Kommentarer
Postat av: Leia

skönt att det är bra, det är samma här!

2009-10-04 @ 16:39:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: TereseErica

vad härligt!

Jag är hemma och är sjuk.

Har du gjort något skoj idag?

2009-10-04 @ 17:07:34
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0