Första gången..

Kollade igenom min gaderob(läs:lagringsutrymme för sånt som inte får plats någon annanstans) och hittade ett kuvert där det stod: Annie Karlsson TE3C. Mina gymnasiebetyg. Lite smått skrämmande sådär då jag inte innan har kollat på dessa betygen.. Gick inte speciellt bra i skolan enligt mig det sista och ville därför inte kolla på de slutgiltliga betygen. Men nu är det gjort, jag har kollat och kopierat dem för att ha med dem upp till norge. Gick ändå helt okej. Mer Vgn än Gn iaf :D Och med 31 kurser lästa så tycker jag det är okej betyg iaf. Men nu borde jag nog fortsätta med min packning.. Bara toalettartiklar kvar nu (tror jag)

Hittar inga seriösa bilder på min gymnsieutbildning
Det ända som var återkommande var fötter
och surfbilder

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0