Veckans kanske inte så roliga händelser..

Sry för dålig uppdatering. Här har hänt del saker som inte riktigt var planerade. Förra måndagen var det rally in till sjukhuset då Carl fick mer och mer ont i magen och förlorade nästan all färg han hade i sitt ansikte.
Klockan 17.00 var vi på sjukhuset och klockan 20.00 kördes han in på kirurgen då det blev en akut blindtarms operation. Allt gick som det skulle och han var ute från sjukhuset redan 13.00 dagen efter.
Jag och Mikael åkte till Oslo som planerat och kollade på lägenheter. Dock fick vi ingen av dem då det var folk som sa ja före oss..
Sen i fredags så började jag få nersatt andning. Jag kunde inte dra in hela andetag och hostade mycket. Natten till måndag vaknade jag och hade panik. Vid varje andetag hostade jag. Och det var inte en liten hostning utan det var en sånn hostning då det gör så ont att kroppen vill vändas ut och in. Jag kunde ta endast ta små små andetag om jag inte skulle hosta ut all luft igen. Så då blev det jag som fick åka till akuten och de trodde mig inte utan ville skicka hem mig med slemlösande endast. Grejen är den det var inte slemhosta utan torrhosta. Efter många timmars om och men så fick jag testa astma medicin och sen en dos till och skickades hem med annan astma medicin som jag ska använda i 10 dagar för att vidga mina luftrör som tydligen nu har krymt. Men ett  tag var jag så sjukt förbannad så jag grät. Jag grät av ilska då det inte var någon som trodde på att jag inte fick så mycket luft som jag ville ha! När jag sa att jag inte riktigt får luft. Att jag inte kan andas riktiga andetag utan att hosta (jag låg och tog mini mini andetag hela tiden) så sa de bara "men lilla hjärtat du får ju luft! Inte nog med att de sa vad jag skulle tycka utan de sa lilla hjärtat. ne nu ska jag inte skriva mer då jag kommer bara klaga aldeles förmycket...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0