Nu blir jag nästan rädd...

Det ända problemet med våran lägenhet som vi har hittat är frysen/kylen/Saken som bara står och drar störm och vägrar gå ner i tempratur. När vi kom var den (frysen alltså) på 0 grader. Sen gick den ner till -3 och nu har det slått rekord på -8. Inte speciellt bra då frysar ska vara betydligt kallare. Men idag hände något annat som var lite läskigt. Den slutade helt att låta (den låter hela tiden i vanliga fall) och sen kom ett porlande ljud som om det var en bäck inne i köket. Först kollade jag bakom frysen för att kollade så att inte vattnet som är tillkopplat rann, det gjorde det inte. När jag öppnade frysen fräste den åt mig!! Den lät precis som när man spiller vatten på en brännhet platta. Sen när ska en frys låta så? Så ett påminnese mail till mäklaren är skickad då han redan fått reda på att den vägrar gå ner i tempratur, men jag vägrar att ha en fräsande frys, fatta hur dåligt humör man kommer få efter ett tag!

Den kanske är snygg men h*lvete att den fungerar..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0