God morgon!

Nu sitter jag uppkrupen i våran stora fotölj i den sidan av rummet min dator får internet som självklart egentligen är den omöblerade tomma sidan av rummet (vi har inget eget... snälla grannar <3) Och Carl sitter i soffan på andra sidan rummet och klickar med sin dator.. Jag försöker få han att gå med ut en stund men det verkar inte gå så bra. Han kollar bara surt på mig och sedan ut på himlen som är tråkigt grå. Enligt mig så kan man gå ut och ta en promenad även om himlen är tråkigt grå! Men vi får la se annars går jag nog ut själv. Måste få röra på min träninsverksfulla kropp. Funderar nämligen på julpynt (Ja mamma du läste rätt :p) Fast inte julpynt i form av julpynt utan julpynt (det står faktiskt på lappen att det är julpynt) i form av lila och svarta glittriga spindlar. Så långt kan jag sträcka mig på julpynt!

Glittriga spindlar på väggen!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0