Elfte dagen i Oslo..

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Det ända jag gör är egentligen jobbar, hjälper Carl att söka jobb och spelar tv-spel. Tack och lov för att wii-et är med annars hade jag gått under!
Att gå utanför lägenheten är jätte kul, kolla på staden vandra runt, om det inte vore för att det mest har ösregnat och att jag har STORA vattennblåsor på hälarna. Idag har varit ändå ganska produktiv. Nu när vi har fått våra D-nummer (Tillfälliga norska personnummer) så kan vi skaffa deposititon konto på lägenheten, vi kan skaffa norska bankkonton och förhoppningsvis fixa iordning telefonerna som inte kan ta emot sms från svenska nummer :( Så ska det skickas sms till mig får det helt enkelt bli till det svenska nummret. Jag har en till telefon med mig så att man kan få tag på mig via sms på den!
Nu ska jag slänga iväg ett mail till mäklaren och sedan göra lite power yoga!

Slänger in en bild på vårat sjukt snygga barhylla (som just nu innhåller endast glas..)

Flaskpost är önskvärt :p

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0