Toffel!

Nu har jag varit och tränat, pstat brev och fyllt i någon konstig enkät från statistiska centralbyrån. Och sitter nu och väntar på Mamma och syster. Vi ska nämligen åka till kungsbacka. Idag igen, denna gången är det för att Carl inte har tid att åka dit eftersom det är mycket med skolan nu. Jag ska alltså hämta hans kostymbyxor som han köpte förra veckan och skulle lägga upp. Lite smått jätte toffligt att jag ska åka upp och hämta dem utan honom. Är det inte han som ska toffla för mig? Är det inte lite det som är meningen med pojkvänner? De ska dyrka marken där man går och lägga sig över vattenpölar så man själv inte blir smutsig? Jo jag tror allt det!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0