Opigg morgon

Varför ska det alltid vara svårt att somna när man känner att man verkligen måste sova? Igår blev det inte somnat förän vid ett och sen skulle jag upp 7 timmar senare.. Fruktansvärt segt och tråkigt.. Är iaf ledig imorgon och på torsdag :D då blir det långa mornar hoppas jag (Carl tyvärr jag tänker inte gå upp med dig imon). Breaking dawn blev även utläst igår. Den sista boken i twilight serien så nu byts lunch lektyren ut mot Lonely planets Russia and belarus. Känner att det är en del engelska som jag läser nu.. Känns ganska skönt dock att ta in mer än bara svenska hela tiden och faktiskt komma ihåg engelskan man lärde sig i skolan (även om jag har lärt mig mer på resor). Ett år i Australien kommer ju inte bli fel för Engelskan..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0