Nu är jag smått förbannad

Har nu kollat på du är vad du äter. Jag är ett bevis på att man inte ska tänka i vikt. Jag väger nämligen 63 kilo och är en 168 lång. Är en storlek 34 på överkroppen och 36/38 i underdelen. Så jag är relativt liten i kroppen men väger ganska mycket iaf eftersom stora delar av min kropp består utav muskler. Blint stirrande på vågen är inte nyttigt för någon, det är egentligen midjemåttet, alltså centimeter man ska kolla och tänka på. Om man ens ska göra det. Man ska försöka att vara nöjd med det man har. Även om det känns som om att en av de få saker med sig själv och det runt om kring en som man någorlunda kan kontrollera så det är det man tar tag i först när livet kaosar. Vilket egentligen inte är bra för man ska inte koncentrera sig på det som oftast är helt okej utan koncentrera sig på att få resten av livet på rätt kurs igen. Ni får ursäkta mig men jag var bara tvungen att ventilera lite..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0