Fredag

Snacka om virrig.. Jag skrev först Torsdag i rubiken och var helt säker på att det var det sen kom jag på att jag ska ut ikväll och det antaglien inte är torsdag då.. Har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra..

En sak är iaf säker, jag ser inte ut som en morot och är inte speciellt fläckig. (bara på vänster stortå och pekfingertå) Vilket jag tycker är ganska lyckat för en ny version av bus. Flaskan krånglade lite och sprutade efter man hade tryckt så jag lyckades ju självklart spruta mig själv i ögat! Dock gjorde det inte så ont som jag trodde, men alkohol i ögat är inget att rekomendera. Nu måste jag klä på mig för att åka till jobbet
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0