Dans och bad

Blev lite brottom in till dansen.. Fastnade ju självklart framför datorn med Joel på msn. Han har varit bortrest, igen! Behöver jag srkiva att jag också vill resa?

Väl på dansen så har läraren kommit överrens med sig själv att hon ska bli hådare och säga precis vad hon tycker hela tiden. Det vill säga: Nej, usch vad fult ni dansar nu! Ni får inte klippa i rörelserna sådär det blir bara mjäkigt mm. Jag tycker det är helt okej dock för då vet man när det ser fel ut och när de ser rätt ut. Vi ska även nu börja med lite hopp på varandra. Man skulle ställa in sig som tanken sumobrottare. Fast det borde ju inte vara så svårt för mig, det var ju ändå mitt smeknamn som nyfödd.. 56cm lång och närmare 5 kilo.. Trevligt att det är bevisat att när man är stor när man föds själv föder man stora barn.. Jag ska iaf ta Carl till hjälp hade jag tänkt så han får hoppa upp på mig så jag ska ta imot.. Madrass under kanske?
Efter dansen blev det ett välbehövligt bad.. Med rosaglittrig bubbelbit från lush! Bubblorna var vita men vattnet var härligt rosa!
glittrig badskum
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0