tråcken

Fy vilken tråkig dag jag har haft idag... Jobbat i 5 timmar och vi har bara haft 90 kunder. Vilket är helt sjukt lite för att vara oss. Det är den sämsta öppna dagen på hela året. Tror knappt att det var lönt att vara öppet idag eftersom jag hade fett OB tillägg. Det är iaf skönt att vara hemma igen och sitta och stirra på Mr. C när han gör matte. Det är när andra gör sånt när man förstår hur skönt det är att slippa skolan. Får se vad som händer ikväll, Elin och Michael är hit bjudna på GH men får se om de kommer, Elin är ibland lite seg (sry).. Fast jag ska nog egentligen inte säga nått..
 
Oh förresten, min minihund saga har brutit en tå..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0