sista dagen för veckan

Även med lite sömn, skrämmande av pojkvän och allmänt dåligt blodtryck är jag på relativ gott humör idag. Det är min sista dag på jobbet denna veckan. Japp jag är ledig både lördag och söndag vilket jag tycker är underbart! Inte för att jag har något speciellt planerat utan att jag och Carl kan göra precis vad vi känner för och det är ingen som riktigt kan tycka till om det. Så jag ska försöka få läst lite i min bok, boka biljetter till köpenhamn den 4 mars, planera lite för Australien, fest och övertala de andra att det klart vi ska till hultsfred. Det sista har jag redan fått med mig två på nu ska bara resten övertalas med, men jag tror inte det blir så svårt. Jag menar vad är problemet med fest konstant i 4 dagar med massa bra band och artister som spelar? Nu ska de me!! Ne nu måste jag snart ge mig av, det är snö ute och jag tänker inte riskera att ramla med cyklen så det blir bil idag, plus att jag inte har någon mat (blev ingen över från igår och jag orkar verkligen inte fixa med det) så jag ska handla innan jag ska jobba med..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0