Planering

Ne nu har jag och Emelie suttit vid varsin dator i en timme och planerat.. Hittat ett ställe dig jag vill och kolla klännigar till balen som jag ska gå på med en av mina älsta kompisar någonsin <3 Men nu har vi bestämt oss för hotell och tid för upp åkning iaf så när jag har städat här ska jag ner till stan för att boka. Ska använda det där presentkortet på resia, det jag egentligen inte vill använda men det skadar egentligen bara mig själv om jag inte använder det. Den riktiga anledningen till att vi ska till Stockholm är att det företaget vi funderar på att åka med till Australien har typ öppet hus i deras lokaler. Lite seminarium och folk som varit ute och rest innan som man kan fråga åsådär.. Men vi ska även festa järnet, shoppa, leta balklänning och shoppa lite till!!! Synd bara att alla hjärtans dag firas utan mitt hjärta. Han är kvar i Varberg. Men vi ska fira det en annan dag, han vet att detta är viktigt för mig och han stöttar mig i det <3
H
väcka carl var det ja... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0