morgon

Jag älskar verkligen att bo här. Egen lägenhet och oftast en underbar pojkvän att komma hem till efter jobbet. Men idag 07.38 väcktes jag av grannarna på övervåningen.. De började borra i väggarna.. och när de väl hade borrat hål ja, då skulle de spika i väggarna.. Grejen är att det hade verkligen inte varit något problem om jag inte hade varit en människa som inte somnar om när jag har vaknat ordentligt. Så jag satte på tvn och sen fick jag för mig att gå upp och sätta på wiit... så det blev (enligt minuträknaren) ca. 60 minuters träning och sedan en promenad för frukost handlade.. Så nu känner jag mig riktigt pigg och fräsch i kroppen. kanske ska börja ordentligt nu så jag inte ser så sliten ut som alla påpekar hela tiden.. Nu ska jag duscha och sedan städa lite..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0