lunch..

Jag kom just på att jag inte har någon lunch till jobbet idag.. Och jag orkar verkligen inte lämna lägenheten tidigare än jag behöver så nu har jag slängt i lite pasta i en kastrull så jag iaf har nått att äta.. Tror det ligger lite kyckling i frysen som jag kan ta med.. Jag och Mr. C var riktigt duktiga igår.. Först var jag och jobbade och han gjorde matte, sen åkte vi hem till mina föräldrar. Gjorde våfflor och tvättade lite. Sen åkte vi och handla.. Har nog mat till nästan hela veckan nu. Riktigt duktig av oss tycker jag! Dock när vi kom fram till lägenheten kom vi fram till att tvätten inte kunde hänga på tvättlinan om det skulle bli frost för då hade den frusit.. Så nu hänger det t-shirts, tröjor, trosor och kalsonger på gardinstängerna och allt annat som inte tar skada av lite fukt. Det är sjukt vackert!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0