inställd..

Jag är vaken.. Eller det är iaf vad jag intalar mig att jag är. Jag ska vara hos doktorn idag så jag var tvungen att gå upp även om jag var ledig..  Dock när klockan ringde så var kroppen helt inställd på att jag skulle upp och gå till jobbet. Den var även inställd på att det skulle ligga en Mr. C i sängen jämte mig. Inget av de kroppen var inställd på var sant. Mr C har sovit hemma hos sig och kommer inte hit förän i eftermiddag. En sak till jag absolut inte var förberedd på är att det är snö ute.. Ja för att vara varberg till och med mycket snö och det snöar fortfarande. Åt helvete med det där med cyklen, jag är sämst på att cykla och tänker inte göra första cykelriden på nått år när det är snö ute! Dock vet jag inte hur lång tid det tar att gå till stan så jag får väl dra mig snart så jag inte blir försenad.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0