hektiskt eller inte

Efter ett avsnitt Gossip Girl (S2E15) med försök med avhoppande från hustak mm. Har jag nu sminkat mig och ska snart dra på mig mina skor och ge mig ut ur dörren. Det blir en snabb sväng på stan för att kolla om boken jag vill ha finns i lilla varberg eller om jag skulle behöva beställa den från internet. Vill ju ha den nu!! Blir även en snabb titt i affärer för koll om det har kommit några nya intressanta kläder. Sen bär det ut till bua och Emelie där vi ska baka och snacka skit hela dagen. Vi är bäst på skitsnack! Mr. C tycker vi är så lika i våra hjärnor så det är skrämmande.. Han har lite fel. Det är inte skrämmande utan fruktansvärt roligt för det räcker med ett ord och båda knäcker sig alla andra stirrar förvånat och vi knäcker oss igen. Det är så det ska vara och tänk att vi inte har känt varandra mer än ett halvår! Underbart! Nej ut var det. Ska vara 1,5 mil härifrån om en timme och jag ska hinna gå på stan... Sry mr jag har inte diskat än tar det efter dansen ikväll.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0