Beroende..

Jag har kommit fram till att det finns tre saker här i världen som jag är beroende av: Socker, träning och SKOR!!
Socker i alla dess former är ju underbart, speciellt i smågodis.
Utan träning mår jag så jävla dåligt och har fuktansvärt dåligt samvete. Dessutom tycker jag det är sjukt kul att träna tills         kroppen känns som gele och jag har svårt att gå
Skor.. Ja, det gör mig glad. Varför vet jag inte men det har varit så sen jag var liten att jag älskar att titta på skor. De kan antligen hjälpa en outfit att se bättre ut eller förstöra en outfit totalt.. (som J han borde verkligen!!! slänga sina gröna skor!) De på bilden nedan åker nog med hem till mig imon..


google,google och hm


<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar jaom är jättefina! har du klickat hem dom? :)

2009-01-31 @ 14:47:18
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Nathalie

svar okej :) du får skriva till mig och säga om dom var sköna sen när dom kommit ;)

2009-01-31 @ 20:13:43
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0