askungen..

Har nu suttit och tittat på en sånn där äckligt romantisk och gullig film. Another cinderella story heter den. är verkligen det där med en stor dans och hela grejen fast den utspelar sig i nutid, hon tappar sin ipod istället för skon. jag har tyckte allt sämre om romantiska komedier. Det var verkligen min favorit kategori av film innan. Nu får jag mest läskiga rysningar av människor som finner varandra i vått och tortt. Och nej jag har verkligen inte slutat tro på kärleken. Det är bara så att jag helt enkelt tycker att det känns smått falskt. Lite jag har fått nog av nu det sista. Men jag tror jag lätt kommer att blrja tycka om de filmerna igen. Allt går ju i perioder.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0