Stockholm

Efter försenat tåg, byte av tåg pga fel, dragning i nödbromsen och halvt springade i Göteborg för att ansluta till tåg i Stockholm så kom vi upp hit vad kvart i 12 inatt. Då var det taxi upp hit till fridhemsplan där jag sitter nu. Med en tv-skärm som dator.. Ganska smart lösning för det finns tangenbord, mus och en tv-skärm i varje rum. Idag blir det ensamdag på stan. Det vill säga i-pod lurar i öronen och letande av balklänning och hatt. Och nej jag ska inte ha de vid samma tillfälle utan hatten är till nästa helg då jag tydligen ska på hatt och slips party.. Kommer nog bli kul. Nu ska jag slänga på mig ett par stumpbyxor och ge mig iväg.. Jag hoppas verkligen jag hittar en klänning jag trivs i idag. annars vet jag inte ritkigt vad jag gör. Ställer in? (Fast jag har ju ändå göteborg kvar att kolla i där finns både i haga och vid göteborgs universitet som har fina..) Ne gå var det..
<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack!

Va snäll du är :)

2009-02-28 @ 12:34:46
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0