SOL!

Klockan är 09.15 och solen skiner rakt in på datorn. Jag kanske inte ser så bra men jag älskar det iaf. Jag ska verkligen inte klaga någonting på solen. Jag älskar den och vill ha den på himlen hela tiden..

Och idag är det den 24 Februari, exakt ett halvårsen jag fyllde 18. Vad har jag hunnit med på det? Jo jag har fått pojkvän, jag har hunnit få en underbart rolig tjejkompis (det är helt sjukt vad lika vi är till sättet), jag har jobbat "heltid" i ett halvår, jag har tagit körkort, jag har varit ute och festat en massa, en weekend i stockholm. En massa roligt med andra ord. Och nästa halvår tills jag fyller 19 ska bli ännu mer händelserikt. Det blir Stockholm (igen), Kanske en Barista kurs, Hultsfred, Planerande inför Australien, Fest, solande, surfande och säkert en massa annat spontant som vi kommer på att göra! Vi har blivit riktigt duktiga på att hitta på saker, åka iväg, träffas allihopa och massa sånt!

Ne nu ska jag ge mig av till jobbet så jag inte blir sen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0