Sådär med sömnen..

Jag tänkte gå och lägga mig, skickade tom godnatt sms. Dock när jag skulle gå ner och ta min macka (som jag fortfarande inte har gjort) hittade jag en bok jag fick i julklapp av min pojkvän. Han hade redan då förstått efter att knappt ha "känt" mig i tre månader att jag lever för att resa. Fick alltså 1000 places to see before you die och nu sitter jag och sätter små hjärtformade postitlappar på de grejerna jag vill se i mogoliet, ryssland, kina och australien.. Jag vill resa men ändå stanna hemma..


<3

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; jag använder firefox, segt ändå, men men :P

allt väl?

2009-02-27 @ 05:22:39
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Ellekari

Haha, har inte varit inne och läst här på ett bra tag, men det är härligt att se att du fortfarande håller ställningarna som min lilla copycat. Keep up the god work bruden! Australien, Mongoliet, Kina och Ryssland var fina ställen, har du tur kanske du får se dem på bild någon gång... (jag har ju faktiskt lagt upp några på Facebook)

2009-03-02 @ 11:35:27
URL: http://metrobloggen.se/ellekari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0