Nytt utseende

Kände att jag faktiskt orkade ta tag i utseendet lite nu.. Och det blev rosa.. Jag är inte ett jätte fan av rosa men jag ville ha någon varmt ton och kände inte för persika så det blev lite babyrosa istället. Det är absolut inte klart med det är iaf en bit på vägen.. Nu tänker jag ta en kvällsmacka och sedan krypa ner i min säng, ställa klockan tidigt så jag hinner packa imorgon bitti. Jag åker ju till stockholm igen, fast nu blir det lätt packning det blir bara lite shopping kläder och något att ha på sig på musikal så det tar inte så lång tid.
<3

Kommentarer
Postat av: Cilla

fin blogg du har, tack för kommentaren om min bild på min blogg, menade du min banner så har min dotter gjort den.

de andra bilderna får jag av en vän som gör en hemsida med olika konstnärer.

2009-02-26 @ 22:54:36
URL: http://wiccankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0