Nätshopping..

Nätshopping har blivit ett riktigt stort fenomen. Man kan i största del styra allting från din dator (om nu internet fungerar och din tekniska nivå är okej) Man kan beställa mat, kläder, man kan jobba och "träffa" sina vänner. Man kan istortsätt göra allt framför datorn nu, man behöver aldrig ens lämna huset. Kom och tänka på det nu när jag satt och kollade på underkläder som det så fint heter. Jag sitter alltså då men min pojkvän jämte mig och tittar på halvnakna tjejer. Jag vet inte, kanske är internet världen bättre med bilder på tjejer i underkläder istället för att dra med han till butiken och låta han peka på vad han tycker om? Jag tror jag trivs ganska bra i den internet baserade värld som vi lever i..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0