Mixade signaler..

Min kropp skiker verkligen till mig att jag ska gå och lägga mig. Min hjärna tjatar att nej, du ska gå upp du börjar snart jobba! Jag förstår mig inte på denna trötthet. Jag vilade hela dagen igår och sov 8 timmar inatt (mardrömmar självklart, men ändå) Men jag är ledig mycket denna veckan, varje dag har jag något planerat men jag är ledig från jobbet iaf. Det blir dans på onsdag, balklänning torsdag, stockholm fredag, balklänning lördag och hemfärd från stockholm söndag. Min gamla balklänning som jag sydde upp för sisådär nästan exakt ett års sen hänger där nere innanför dörren nu.. Den ser verkligen gigantisk ut. Det tog mig två veckor från att den blev sydd tills att den blev förstor. (smidigt med axelbandslöst då..) Så nu ska jag ha en med axelband och en som faktiskt inte ramlar av så fort man rör på sig..
kanske en sånhär?kanske en sånhär?
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0