creapy!

Jag vaknade innan klockan ringde i morse av en marddröm.. Eller det var inte en marddröm på det sättet att jag höll på att dö, dödade någon annan eller något sånt läskigt. Dock så var drömmen riktigt verklig..

Jag drömde att jag var i Åkulla med Carls och hans familj. Allt var som vanligt, alltså det var som en helt vanlig dag och sedan ska jag gå ner och lägga mig. Dock är sängen upptagen av Carl och en killkompis till han. För att lägga det lätt, de var inte påklädda. Det var även en blond tjej i sängen med dem.. Kändes lite lätt creapy att vakna och jag var bara tvungen att väcka Carl och fråga om han fortfarande älskar mig..

Hoppas verkligen på inga konstiga drömmar inatt.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0