Studentpresent

Min pojkvän tar ju studenten omm ungefär 1½ månad och jag har ingen aning om vad jag ska ge han. Frågar man så vet han inte vad han önskar sig. Har även en nära killkompis som tar studenten och han är likadan. De har dock något gemensamt, de är båda ganska mycket teknikfreaks. (ursäkta) Så jag satte mig och surfa runt lite på tekniksaker.. Här kommer lite tips till de som ska köpa present till en kille på studenten

Till den som ska på semester: Solcellsladdare och omvandlare för cigarettuttaget på bilden till 220 volt. Även en sovsäck i form av overall
Till den riktiga teknikmänniskan: Wifi t-shirt som visar näraliggande nätverk och en laptopkylare så du äntligen får låna pojkvännens datorn och ha den i sängen
Prylmänniskan: 8-ball en boll du frågar alla dina frågor till, glassbollen - häll i ingredienserna och skaka, Väckarklockan med proppeller som du måste fånga innan den slutar ringa, en gubbe som visar smiles med hjälp av fjärrkontroll i bakrutan på bilen, ett minikylskåp.
Klädpojken: Boardshorts från fox, cargoshorts från hm och en shorta från hm
Sista utväg: Passar ingenting eller du hellre vill ge pengar eller ett presentkort. En kub där man måste få kulan till målet innan du kan öppna.

coolstuff.se bubbleroom.se hm.se


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0