Morgon

Idag skulle jag med mamma och handla i förmiddags. Skulle bara ha lite glass och cola så att min hals skulle klara dagen. Blev dock en jädra massa växter, mat, godis, glass och cola. Trodde jag skulle vara hemma vid halv 12 klockan halv 1 var vi påväg hem igen efter att ha kört en omväg in till stan och hämtat min syster. Och vem mötte jag inte där om gammal kompis som tydligen hade köpt en lägenhet i samma trappuppgång som min syster bor i nu. Lite smått komsikt sådär när välrkden är sjukt liten.
Men efter många om och men sitter jag nu i solen med godis jämte mig och njuter av ledigheten. Riktigt glad att jag bara jobbar 11-16 imon så jag kan komma hem tidigt..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0