Kär igen...

Jag var lagom sur när jag åkte in till stan, jag var inte riktigt på jätte bra humör så jag gick runt i mina solglasögon och såg sådär allmänt otrevlig ut. Kanske lika bra det, jag kände verkligen inte för att prata med någon alls. Dock så gick jag förbi skorett och blev halvt kär i ett par klackade sandaler med platå. Är nog mer kär nu än vad jag var när jag provade dem, men är som sagt på bättre humör nu än då. Ska ta en titt på dem imon med så kanske jag kommer hem med ett par riktigt höga godingar :D Nu ska jag försöka övertala en kompis att han ska rädda sinj kusin från legotönt världen. Det går överstyr när de visar bilder på färdigbyggda saker i mobiltelefonerna...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0