Idioti?

Sitter nu med min lilla 10" dator och kommer fortfarande fram till att det trådlösa nätverket inte funkar. Vi har skrivit in ipadresser manuellt och låtit den söka själv. Tagit bort alla brandväggar för att kolla om det är det som stoppar, skrivit om lösenordet några hundra gånger. Det ända vi kommer fram till är att det inte funkar och att det inte ska avinstalleras pga. att jag inte kan installera det igen eftersom jag inte har några drivrutiner till det. Dock har jag det på cd som jag fick med datorn men datorn har ingen cd-läsare. Var finns logiken i det? Får känslan av att det inte finns någon och att man hela tiden ska ha tillgång till en större dator om den lilla krånglar. Som tur är har jag ju mina älsklings pojkar som hjälper mig med sånnahär stora problem. Lite smått dagens i-lands problem! Den kanske krånglar men fin är den iaf


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0