Energi!

Snacka om trött jag är nu. Borde gå och lägga mig men tanken på att lägga sig i en tom säng, lockar inte alls.. Första gången på en vecka och jag tycker inte om det. Speciellt idag när jag fryser som en apa i finland. Men men imon är jag inte ensam i sängen, inte heller i min säng men det klagar jag inte på. Har dock en del att fixa i morgon bitti orkade inte göra något idag så det ligger vinterdäck i bilen, jag har ingen mat, jag ska direkt från Carl på fest så alla sånna grejer ska jag också ha med och de är inte framplockade.. och jag måste duscha.. känns som om klockan ska ställas på 7.. ne nu ska jag lägga mig och läsa lite bok (hittade massa ungdomshästböcker i en bokhylla hos Carl) Natti
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0