Tydligen inte så avslutat som jag trodde

Vanlig ensam dag på jobbet idag. Marie och Daniel var lediga så det var mest jag och Karin på jobbet idag. Göran gick mellan oss och Polo (hans andra företag som säljer värmepumpar).
Ganska skönt att inte direkt ha något att göra men inte heller ha sjukt lite att göra. Fast jag hade verkligen bara velat ligga i soffan och mysa hela dagen. Kanske lite ensamt med bara jag men det vore skönt att faktiskt ha en ledig dag. Det vill säga en helt ledig dag med inget planerat. Att kunna göra vad f*n som helst när det faller mig in. Men ne finns inte tid med det nu. Har ledigt så mellan jul och nyår. Då ska jag njuta av min ledighet.

Gav mr. Idiot ett thé i hans grejer igår. Jag lovade innan vi slutade prata med varandra att han skulle få testa ett lotusblomms thé. Fick ett sms idag som tackade för thé och faktiskt ursäktade att han vare för att använda hans ord "arsle". Att jag är en underbar människa och att jag önskas allt gott. Så idag är han bara mr. Idiot med litet m.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0