TSO-brännboll

Hann inte skriva så mycket i morse så jag får fylla på nu. Fick reda på när jag var och hälsade på på ps att det var brännboll på kvällen och jag blev inbjuden för att sympatisera med ettorna (gick sådär de hade nog ganska kul) Åkte in till stan vid 18 för att möta dem innan de blev alldeles för fulla. När jag kom var det irländskjulafton det gick över till ballongsmällar tävling genom sexställningar. Stackars Oskar, Karin fick inte smält sin balong så det gjorde nog ganska ont.. Sist men absolut viktigast var det klädstrecket. Iår var första året jag inte var med och lekte. Var kul att bara sitta vid sidan och driva med dem istället. 3:orna vann dock som vanligt.
Polisen kom tidigare iår så det bröts upp redan innan 21. Sen var det krogen som gälde. Men de kastade typ ut oss så vi stack och spela guitarrhero hemma hos linus? Vilket mer var ligga och mysa i knät på varandra. så sött!!Tso-brännbollens sötnos :pAlla små sötingar i soffan!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0