Trevlig dag

Helt okej dag efter en skit start.. Satt och tittade på Grey's Anatomy halva dagen och sen stack jag till Johan. Där var Simon och Johans flickvän Linnea. Vi spelade lite guitar hero först jag ägde dem som vanligt :p Sen var det kubb som gällde. Ja kubb utomhus i slutet av september och jag min idiot hade tagit på mig kjol. Det var lite kallt. Jag och simon vann två gånger och Linnea och Johan två gånger. Ändå gången iår jag har spelat kubb. Det var faktiskt riktigt kul. Speciellt att se Johans lillebror william spela lite med oss. Var nära att kasta en pinne i huvet på han. Det var inte med mening. Sen blev det ett sällskaps spel. Lite skrämmande eftersom det var ett spel som typ gör att man lär känna varandra bättre. Det vill säga konstiga frågor, påstående och utmaningar. Det åts senap och smör. Jag har rakat en del av mitt ögonbryn. Det blev en del mer...
<3

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Vad hette det spelet då? Verkade roligt :P

2008-09-22 @ 19:05:25
Postat av: Annie

Tror det hette det trodde du inte

2008-09-22 @ 21:33:46
URL: http://surfnewbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0