Surfabstinens

Trött? Ja. Seg? Ja. Irreterad? Faktiskt inte. Jag önskar än en gång att jag bara skulle kunna vända och krypa ner i sängen idag. Jag är så förskyld att jag knappt kan andas utan att hosta och här är aldrig någon riktigt vind att se fram emot när man går upp. Har inte direkt kommenterat det de sista för det är för mig en självklarhet att jag kollar vindrapporterna. Det har inte blåst på flera veckor och nu börjar jag verkligen få abstinens, Surfabstinens. Tänkte kolla på lite vindsurfing prylar imon.. Behöver ett nytt segel och en våtdräkt. Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska sattsa på en sjukt tjock eller om jag ska ta en mellan så den går att ha året runt fast med grejer under på vintern.. Tror jag ska fundera på det idag så jag kommer fram till en slutsats snart.

btw nu har jag hittat en bild på Marias bebis så söt och lik sin mamma Celine heter honMarias bebis

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0